Čítanie 2013 ,

Knižná výzva - 1.deň: Najlepšia kniha prečítaná za minulý rok.

mája 03, 2014 Rea 0 Comments


Človek by ani neveril, ako dlho môže trvať vybrať to best of the best.Minulý rok som prečítala toľko skvelých kníh, z toľkých rôznych žánrov, že toto bolo pre mňa asi náročnejšie ako vyberanie mien svojim imaginárnych deťom z budúcnosti. = D
A ako som sa tak prehrabávala svojimi prečítanými knihami na goodreads... hneď, ako som zbadala jej obálku, bola som rozhodnutá.

Poprosím drumroll....




Making faces od Amy Harmon






Už v mojej recenzii na goodreads som vyhlásila, že to je najlepšia kniha za rok 2013, tak prečo si nestáť za svojím.

A čím ma tak očarila?
Absolútne všetkým. Po prečítaní som si v duchu hovorila, že táto kniha jednoducho musí vyjsť v slovenčine a následne by mala byť aj zaradená medzi povinnú literatúru. Je to dych-berúci príbeh, po ktorom určite nesiahnem, keď si budem chcieť zlepšiť náladu, ale keď sa budem chcieť zamyslieť nad svojím život a znovu si vážiť to, čo mám. Jop, mám slabosť pre hlboké, smutné príbehy, ktoré zo mňa doslova vysajú dušu a potom o nich musím premýšľať ešte minimálne ďalší týždeň.


Celé to ani tak nebolo o láske ako takej (žiadnu veľkú romantiku preto nečakajte), ako o priateľstve tak silnom, že ste ochotný zaň položiť svoj život, o druhých šanciach a o schopnosti vidieť krásu za tvárou, nech už je buď neuveriteľne krásna alebo odstrašujúco ohavná. V skratke: BOLO TO O ŽIVOTE a popravde, život je málokedy ružový.

Vaša Rea. ;)

You Might Also Like

0 komentárov :