Bláboly

Keď budem veľká, tak...

septembra 16, 2014 Rea 6 Comments

...sa presťahujem do Prahy a budem robiť v Paláci kníh.

To sú moje pocity, dojmy a túžby po 3 dňoch strávených v Prahe. Inak AHOJTE!, zabudla som sa slušne pozdraviť. =D
Aby ste ma pochopili, tak som na internete pre vás našla aj obrázok.
No kto by nechcel pracovať v tejto budove, ktorá je plná kníh? Aby som bola presnejšia. Štyri poschodia kníh!!!
Prisahám, že to bola láska na prvý pohľad a nielen s týmto mega-super-úžasným kníhkupectvom, ale s celou Prahou.
Toľko možností, rôznych ľudí, cudzích jazykov, kultúry, pamiatok...
Môžem len skonštatovať, že 3 dni na Prahu boli málo a veľmi sa chcem vrátiť naspäť, no teraz si aspoň zaspomínam.


Mám pre vás opäť malú ukážku.

Na fotkách môžete vidieť Katedrálu svätého Víta, dole koncert Kabátu na Výpichu + že vraj 75 tisíc ľudí a na pravo môžete vidieť moju maličkosť ako ničí staré pamiatky (hanba mi) alebo inak povedané: "Keď sa princ nešplhá po veži za princeznou, tak si princezná ide poňho." =D 



A teraz moje nové prírastky. No čo by som to bola za dievča, keby som ti niečo nekúpila.
Tričko Darth Vader ako mafiánsky gentleman (nie som nejakým veľkým fanúšikom Star Wars, ale toto mi hneď padlo do oka) a to najdôležitejšie, knihy!
Amy a Roger: Na cestě - Morgan Matson , keďže sa mi od nej Since you´ve been gone neuveriteľne dostalo pod kožu
Proces - Franz Kafka , klasika s tou najkrajšou obálkou akú som kedy videla
Wonder - R.J. Palacio , obálka bola aj v pôvodnej modrej verzii s jednookou tvárou, ale keď som uvidela túto... zamilovala som si ju. Pripomenula mi The Perks of Being a Wallflower s Charliem a musela som ju mať.

A na záver mam dobré správy. Možno nie pre vás, ale pre mňa určite. =D
Zajtra mi príde Zuri 2.0. Juchúúú! Musela sa sa pochváliť, že budem opäť plnohodnotným človekom a budem mať čítačku.

Už vás nejdem otravovať so svojím nudným životom, majte sa. Vaša Rea! 

You Might Also Like

6 komentárov :

  1. Kafka? Fakt? Ja nie som veľkým fanúšikom a ešte nepoznám človeka, ktorému by sa to ľúbilo :D
    Inak to tričko vyzerá super :)
    Do Paláca kníh by som chcela ísť aj ja... kamoška bola minule v Prahe a pýtala som sa, či ho tam videla a ona "Hm... možno tam čosi také bolo... nevenovala som tomu pozornosť!" WTF??? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kafka - Premena , veľké NIE-NIE, ale Proces ÁNO-ÁNO. Takže ja tiež nie som jeho nejakým veľkým fanúšikom, len Proces ma zaujal už na strednej škole. :D A tiež nepoznám človeka, čo by mal Kafku rád, pretože všetci si hneď spomenú len na Premenu a nechutného chrobáka. :D
      Ďakujeeem! :)
      To fakt?! O.o Musíš vymeniť kamarátku! :D Ale nie, robím si srandu, no určite prišla oveľa. Prvá vec, čo som zisťovala bolo, kde je toto veľké kníhkupectvo, a potom som tam následne strávila 3 nezabudnuteľné hodiny a keby nemusím ísť na autobus, tak tam aj nocujem. :D

      Odstrániť
  2. gonna cry.
    ja sa tam tak veľmi chcem vrátiť :((( najkrajšie tiež 3 dni môkho života... ok preháňam, ale jedno z najkrajších miest určite. Milujem prahu. A strašne ma štve, že som tam chcela ísť študovať, ale nemožem :(( Na kabát som mala ísť ja, ale ta kým mne prišla výplata ta zbohom lístky aj všetko :D :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vrátime sa tam teda spolu!!! :D :D Ja som inak v šoku, že som si ju tak rýchlo obľúbila, lebo veľké mestá a ten ich ruch mi vadí. V Bratislave doslova trpím, ale v Prahe to na mňa vôbec nedoľahlo. No jednoducho čarovné mesto. :D
      ČO nie je, ešte stále môže byť, ak tam vážne tak veľmi chceš ísť študovať. ;)
      O ďalších 5 rokov, tak určite budú zase, takže hlavu hore. :D

      Odstrániť
  3. V Prahe som ešte nebola, ale chcela by som tam raz ísť (dúfam, že aj pôjdem). Amy a Rogera závidím. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozhodne by si mala. Ja som bola až teraz v Prahe po prvýkrát a nadávala som si, že čo som tam nešla skôr. :D

      Odstrániť