Súťaž

Moja prvá súťaž!!!

septembra 03, 2014 Rea 4 Comments

Ahojte,
keďže už niektorým z vás začal školský rok, povedala som si, čo takto vám zlepšiť náladu!
Plus, konečne som sa aj rozhodla o akú knihu budete súťažiť.
Chvíľka napätia...






The DUFF od Kody Keplinger 



Nebolo to zase také náročné, pretože táto kniha patrí k mojim obľúbeným. Hlavní hrdinovia sú neuveriteľne zábavní a to najdôležitejšie...
je písaná jednoduchou angličtinou.
Sama som začínala čítať po anglicky práve s ňou.
Rozhodla som, že takto nenápadne vás idem podporovať v čítaní anglických kníh. =D
The DUFF sa momentálne aj filmuje a verte mi, vždy je lepšie mať pred filmom prečítanú najskôr knihu. ;)

Súťaž je bohužiaľ otvorená len pre SR, pretože nemám momentálne toľko peňazí, aby som si dovolila zaplatiť poštovné do ČR, ale nebojte sa, ďalšia súťaž bude už pre všetkých.

Čo treba urobiť, aby ste sa mohli zúčastniť?

- stačí vyplniť formulár TU 
- povinné odpovede sú označené hviezdičkou * (nezabudnite tam hlavne na súťažnú otázku: Ktorá kniha by si podľa teba zaslúžila filmové prevedenie a prečo? )
-  ak odpoviete na všetky otázky, máte väčšiu šancu na výhru

Posledný oznam: Súťaž trvá do 30. septembra!Víťaza ohlásim hneď na druhý deň na svojom blogu a samozrejme ho kontaktujem cez email. Ak sa mi neozve do 48 hodín budem losovať ďalšieho. 

To je odo mňa zatiaľ všetko.
Držím vám palce! :)
Vaša Rea.

You Might Also Like

4 komentáre :

  1. PRAVE SOM OFICIALNE ZOMERLA. ne nemožem zomriet, pretože je to THE DUFF SUTAZ. boze boze boze ja budem ešte rok plakat ked toto nevyhrám (:D).. ale ako fakt. moja obľúbená kniha hihihi :333 ok dýcham uf. Ci pana tu knihu som citala uz asi pred dvomi rokmi, tak davno ani sa mi nechce veriť, ale v pohode by som ju čitala furt dookola. Hlavne ked sa chysta film.
    inak si videla obsadenie? Ako to sa mi páči (okrem Wesleyho, mohli vybrať krajšieho :(() ale ten dej... teda podľa mňa to dosť zmenili podľa toho, čo som o tom čítala. Budem sa asi len modliť, aby to nepokakali :D
    inak ten gif v uvode članku je dobry :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, videla. Podľa mňa Mae Whitman ako Bianca bude super, ale tiež si s tým hercom, čo má hrať Wesleyho, nie som veľmi istá. Predstavovala som si ho krajšieho a tak ... drsnejšieho. Tento je taký príliš uhladený na môj vkus. :/ No nechám sa prekvapiť. Možno ma prekvapí. :D
      Ďakujem, ja sa na ten gif pozerám už hodiny a stále sa bavím. :D

      Odstrániť
    2. Presne! Mae je skvelá, som čítala v nejakom rozhovore, že ju si pôvodne Kody aj predstavovala, ale Wesley... ja som si ho praveže uhladeného predstavovala, ale nejakého riadneho sexoša. toten je taký...blé :D

      Odstrániť