Bláboly

Viano... čo?

decembra 24, 2014 Rea 0 Comments

Neviem ako vy, ale ja nejako ani nemám pocit, že sú tie Vianoce...


no ak dáme bokom globálne otepľovanie, tak aspoň vianočné filmy nás usvedčujú v tom, že nie, neprespali sme sa do jari, dneska sú Vianoce.
Tak by som vám teda chcela popriať k tomuto významnému sviatku...
 knihy, knihy a zase len knihy.
(Netvárte sa tak, dostatok šťastia a zdravia vám určite poprajú ostatní.:D)
A ešte by som vám chcela oznámiť, že ak sa mi podarí, tak môžete čoskoro očakávať článok TO NAJLEPŠIE ZA MESIAC... NOVEMBER!!!
Nebojte sa, aj ja sama som prekvapená z toho, že tu pribudne nejaký článok. :D :D
Ľúbte sa, nestresujte sa a pokúste sa navodiť si vianočnú atmosféru aspoň koledami.

Vaša uťahaná Rea. 
(prečo mám pocit, že varíme aj pre susedov a upratujeme akoby mal k nám prísť prezident s Marošom Kramárom?)



You Might Also Like

0 komentárov :