Bláboly

Toľko vecí vám chcem napísať, že tento článok nakoniec nedostal ani ucelený názov

januára 25, 2015 Rea 0 Comments

Ahojte!
Neviem s čím začať skôr, tak začnem s tým, čo mi prvé napadne.


Ď-A-K-U-J-E-M!!!! 

Včera som zistila, že sa môj blog dostal do nominácií na Ocenenie blogerov. Chápete to??? Lebo ja to nechápem!!!
Už len to, že ste ma nominovali k tým ostatným úžasným blogerom, ktorých zdiaľky tak dlho potichu obdivujem, je pre mňa víťazstvo.
Preto by som sa vám chcela veľmi pekne poďakovať za každý jeden hlas a aj za to, že ste mi opäť vďaka tomu vyčarili úsmev na tvári. :))) Ste najsamlepšejší na celučičkom svete!!!
A nakopli ste ma, aby som začala častejšie pridávať články! Myslím si, že to bude tým najlepším poďakovaním aké vám len môžem dať.  Čo vy na to?




Ani som nechcela a pekne som to premostila.
Neviem, či ste si všimli alebo nie, ale hore na lište mi pribudli ďalšie dve rubriky 365 dní YA a 2015 Reading Challenge, preto ak ste zvedaví, čo som si to zase raz zmyslela, bežte ich omrknúť!


Toto nepremostím nijako, ani keby veľmi chcem. :D


Každopádne, počuli ste už aj vy ten stereotyp a narážky, že knihomoli sú nudní? Že sú to introverti? Že sa vyhýbajú ľuďom? Že milujú len čítanie?
Lebo ja áno a nie raz, a ako človeka, ktorý sa pokladá za knihomoľa a ktorý zároveň celé leto trávi s deťmi alebo na festivaloch, ktorý by za lístok na dobrý koncert, kde je vážne mrte veľa ľudí a väčšinou to je telo na telo, predal aj svoju obličku, ktorý by na plávanie a lyžovanie nedal nikdy dopustiť.... tak ma toto vyjadrenie trochu uráža.
Milujem čítanie, ale keby aspoň raz za mesiac nejdem na koncert alebo na nejakú babskú jazdu sa odreagovať, tak by ma vážne porazilo.

Preto, ak chcete aj vy vyjadriť svoj názor na túto tému, choďte vyplniť FORMULÁR na tejto stránke → TU.

Staňte sa boričmi mýtov!
Vaša Rea, ktorá sa cíti ako knihomoľ a je na to hrdá! :)

You Might Also Like

0 komentárov :