Lepšie niečo ako nič.

júna 07, 2015 Rea 0 Comments

Ahojte, nechcela som odísť na ďalšiu školu v prírode bez toho, aby som vám sem aspoň niečo nepridala a teraz som si akurát uvedomila, že som vám sem nedala žiadny trailer na Papierové mestá!!! Aj keď ste všetci už asi videli i druhý trailer, myslím si, že ak si ho znova pozrieť, nič tým nepokazíte, pretože mňa vždy z neho zahreje pri srdiečku a navnadí ma na leto. :D
Mám len obavy, že trailer bude lepší ako celý film, lebo všetky najlepšie pasáže z knihy sú práve v ňom... no nechám sa milo prekvapiť. Teším sa naňho jak blcha, lebo Nata Wolffa ako herca zbožňujem a Cara napriek tomu, že je modelka a je taká pekná až z nej mám komplexy vždy, keď ju len kútikom oka zahliadnem, mi na Margo sadla jak riť na šerbeľ. 


Veď uvidíme, uvidíme... kniha Papierové mestá bola rozhodne taký lepší priemer, a ak vo filme budú všetky vtipné momenty, tak budem viac než spokojná.


C Y L8R... Rea, ktorá ešte naposledy oprášila nejaké tie abbrievation zo školy. :D 


You Might Also Like

0 komentárov :