Bláboly ,

Je neskoro na rozmýšľanie?

februára 02, 2016 Rea 0 Comments

Ahojte!
Neuveríte, ale akurát makám na recenziách + som sa rozhodla, že oprášim svoj spisovateľský koníček a pokúsim sa nakopnúť múzu. Ani srnky netušia, ako to nakoniec celé dopadne, ale pokiaľ vám niečo robí radosť, prečo do toho neskočiť rovnými nohami, nie?
Inak, pamätáte si ešte článok (TU ODKAZ) o mojej hodine kreatívneho písania, kde som mala vymyslieť básničku na tému "IF I WERE A PEN..." a tak nejako sa mi podarilo strápniť sa pred cudzím chalanom? Ak nie, odporúčam prečítať. Budete sa cítiť lepšie. :D
Prišla som sa nato, že pokiaľ sa neviete zasmiať na svojich "spisovateľských prešľapoch" a beriete sa príliš vážne, nemali by ste písať, preto mám pre vás na konci tohto článku darček/trest?, rozhodnite sa sami po prečítaní. :D :D

Aaaaale, pôvodne som vám chcela dať obrázkovú hádanku, ktorú vyrieši len pravý knihomoľ alebo niekto, kto aspoň trochu ovláda angličtinu...  :D
V obrázku je skrytých 6 slov, ktoré súvisia s čítaním.
Good luck, mne to trošku trvalo, ale našla som ich, takže ich nájdete aj vy, pretože ja som väčšinou slepá jak krtko.



Vaša naspeedovaná Rea, ktorej to najlepšie myslí po polnoci a ktorá sa s vami lúči prostredníctvom básničky

+
moje dve obľúbené veci káva a Medial Banana. ♥



.
Ak ma po prečítaní už nikdy neprídete pozrieť na PS, pochopím to a lúčim sa s vami.
Niektorí ľudia jednoducho nemajú básnické črevo. 

IF I WERE A PEN...


if I were a pen, I´d tell write only the truth...
if I were a pen, I´d tell write: „I need you!“
                                                „I want you!“
                                                „I like you!“
                                                „I LOVE YOU!“
if I were a pen, I´d tell write how special you are to me...
and then you´d know how I really feel....
and maybe, just maybe, you´d tell write me...
„If I were a pen, I´d love you back!“

and now, I feel just hollow and sorry...
because the pen had more courage than me...
but I hope that maybe someday...
you will read this poem...                                                        or just find my PEN.

You Might Also Like

0 komentárov :