Bláboly ,

Infošky o blogu.

apríla 02, 2014 Rea 0 Comments


V príspevku predtým som vás dúfam ako-tak privítala a teraz by som vám chcela bližšie vysvetliť, o čom je
V-A-K-A-T.

Vakát nie je náhodný výber písmen pre názov môjho blogu, v typografii to znamená čistý list alebo prázdnu stranu, ktorá sa nachádza na začiatku knihy.
Čo spĺňalo dve podmienky, ktoré som si dala...  súviselo to s knihami a znamenalo to aj začiatok niečoho dúfajme skvelého.


Keďže som v článku predtým sľúbila pár odpovedí ohľadom toho, čo sa tu bude diať, tak tu ich máte:

KTO: Moja maličkosť...

S KÝM: s knihami a hádam aj s vašimi komentármi/podnetmi/nápadmi na zlepšenie...

KDE: tu na tomto blogu....

KEDY: dúfam, že každý týždeň...

ČO: budem písať o všetkom, čo sa týka kníh. Môžete čakať mesačné zhrnutia, knižné novinky, ktoré sa mi podarí vyhrabať, recenzie, videá alebo len obrázky, ktoré sa budú týkať čítania...

AKO: všetko stručne, vtipne, výstižne...

PREČO: lebo celý deň nerobím nič iné len čítam alebo hľadám nové knihy alebo prekladám knihy pre ostatných. Jednoducho som zažratá do literatúry a rada by som sa o túto moju vášeň podelila aj s vami.

S pozdravom Rea. 

P.S. V ďalších článkoch bude mesačné zhrnutie za január, február a marec. Vyberiem tie najlepšie knihy, ktoré som za daný mesiac prečítala a postupne vám budem k nim písať aj recenzie. Máte sa na čo tešiť!






You Might Also Like

0 komentárov :