Čítanie 2014 ,

To najlepšie za mesiac...

mája 04, 2014 Rea 2 Comments

MAREC


Ahojte!
"Šokujúco" nič nestíham. Zápočty, seminárka, školenia kvôli letu, nová robota (písanie popiskov- ani nechcite vedieť čo to je), prekladanie a do toho ešte mať nejaký spoločenský život. Vážne mám pocit, že 24 hodín je strašne málo.
 No nič to. Poďme na to.
Ešte chcem len dodať, že umiestniť tieto knihy do nejakého poradia bolo náročné, lebo najradšej by som ich všetky dala na prvé miesto.

 
TOP 3 KNIHY ZA MESIAC MAREC:



3.miesto


Lick (Stage Dive #1) + Play (Stage Dive #2) - Kylie Scott 


Anotácia

Prebudenie v Las Vegas nemalo byť nikdy takého.
Plány Evelyn Thomas na oslavu jej dvadsiatich prvých narodenín v Las Vegas boli veľké. Obrovské. Ale je si úplne istá, že sa nikdy nemala zobudiť na podlahe v kúpeľni s opicou, ktorá konkurovala čiernemu moru, s veľmi atraktívnym polonahým potetovaným mužom a na prste s diamantom dostatočne veľkým nato, aby vystrašil King Konga. Keby si len teraz mohla spomenúť, ako sa to celé stalo.
Jedna vec je istá, byť vydatá za rock and rollového najobľúbenejšieho syna je zaručene divoká jazda.

Prečo som si ju vybrala?

Aby som pravdu povedala, prvú knihu som prečítala už minulý rok, ale druhú až teraz v marci a hoci som si v hlave robila zoznam plusov a mínusov, nevedela som sa rozhodnúť, ktorá z nich sa mi páčila viac.
Asi už je o mne známe, že mám slabosť pre knihy, kde sú atraktívni potetovaní hlavní hrdinovia a majú aj nejaké to hudobné nadanie. Poprosím, aby ste si dôkladne prezreli obálky k týmto knihám...



.... stále obdivujte...





.... ešte stále sa kochajte....



áno, obidve knihy splnili moje jednoduché, pudové požiadavky. Nesúďte ma! A aj by som rozpísala svoje myšlienky, ale začínam slintať. = D



2.miesto 


Maybe Someday - Colleen Hoover


Anotácia



V dvadsiatich dvoch rokoch mala ctižiadostivá hudobníčka Sydney Blake perfektný život: je na vysokej, má stálu prácu, úžasného priateľa Huntera a skvelú spolubývajúcu, kamarátku Tori. Ale všetko sa to zmení vo chvíli, keď zistí, že ju Hunter podvádza s Tori a musí sa rozhodnúť, čo bude ďalej robiť.
Sydney zaujal záhadný sused, Ridge Lawson. Nemôže z neho spustiť oči a nemôže ani prestať počúvať jeho každodennú hru na gitare na balkóne. Z jeho hudby je cítiť harmóniu a chvenie. A je tu niečo, čo ani jeden z nich nemôže ignorovať: ON našiel konečne svoju múzu. Ich stretnutie bolo nevyhnutné a čoskoro obaja zistia, že sa navzájom potrebujú v mnohých ohľadoch ...

Prečo som si ju vybrala?

Colleen Hoover je moja srdcová záležitosť. Ani jednej z jej kníh som nedala menej hviezdičiek než 5.
Zamilovala som sa do jej písania od prvej knihy (Slammed) a síce s Maybe Someday skúsila niečo nové, vôbec ma nesklamala.
Nenávidím milostné trojuholníky. Skutočne nenávidím, lebo vždy v knihe ublížia minimálne jednej osobe, ale Colleen sa podarilo nemožné. Vykľučkovala z tohto bludného kruhu a ukázala mi, že nie milostné trojuholníky kazia knihu, ale štýl akým sú písané, a preto si získala môj obdiv.
Oh, skoro som zabudla.
Hlavný dôvod, prečo je akurát táto kniha na druhom mieste je ten, že sa to opäť celé motalo okolo hudby a Colleen nemohla spraviť lepšiu vec, ako spolupracovať s mladým, nadaným Griffinom Petersonom, ktorý ku knihe napísal všetky texty aj hudbu. Odporúčam vygúgliť si ho, ak ho nepoznáte. ;)


1.miesto


Cinder (The Lunar Chronicles #1) + Scarlet (The Lunar Chronicles #2) + Cress (The Lunar Chronicles #3) - Marissa Meyer


Anotácia


Ľudia a androidi zapĺňajú drsné ulice Nového Pekingu. Smrtiaci mor pustoší celú populáciu. Bezohľadní lunárni ľudia to z vesmíru sledujú a vyčkávajú na svoj ťah. Nikto však nevie, že osud Zeme je v rukách jedného dievčaťa...
Cinder, nadanej mechaničky, ktorá je kyborg. Je druhoradým občanom so záhadnou minulosťou a nevlastná matka jej nadáva a viní za chorobu nevlastnej sestry. Ale keď sa jej život pretne so životom pohľadného princa Kaia, ocitá sa náhle v centre medzigalaktického boja a zakázanej príťažlivosti. Zachytená medzi povinnosťou a slobodou, vernosťou a zradou, musí odhaliť tajomstvo o svojej minulosti, aby ochránila budúcnosť svojho sveta.


Prečo som si ju vybrala?



Najoriginálnejšia séria všetkých čias.
Autorka si zobrala známe rozprávkové príbehy a celé ich prepísala na niečo úžasno-geniálno-šialené, až pochybujem o Marissinom zdravom rozume.
 Konečne budete čítať o hlavných postavách, ktoré nie sú priblbé a ufňukané. Zo ženských rozprávkových postáv a princezien, ako napríklad Popolušky (ktorá je napoly robot), Červenej čiapočky (ktorá má techtle-mechtle s vlkom) a Zlatovlásky (ktorá nie je vo veži, ale v satelite vypustenom vo vesmíre) urobila nebojácne hrdinky.
Pridajme k tomu fakt, čo dokázala spraviť s mužskými postavami a je z toho láska na celý život.
Každou knihou sa autorka stále zlepšuje, prekvapuje čitateľa a keďže už je teraz známe, že má vyjsť ešte minimálne jedna časť, som z toho vo vytržení.
P.S. Stále dúfam, že táto séria raz vyjde aj u nás v slovenčine, nech si ju konečne budem môcť s hrdosťou položiť na poličku.

Maličkosť na záver:
Vaša Rea. ;)

You Might Also Like

2 komentáre :

  1. Maybe Someday mi dnes prišla, ale neviem kedy sa k nej dostanem, keďže nie som doma ale v BA :D
    Lunar Chronicles plánujem už dlhšie čítať, ale ešte som sa k nim nedostala.... tiež nemám čas, nech už sú prázdniny!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani nehovor, ja sa už pomaly modlím za prázdniny. :D Dúfam, že si ich prečítaš čo najskôr, lebo sú to vážne skvelé knihy.

      Odstrániť