Čítanie 2014 ,

To najlepšie za mesiac...

júla 05, 2014 Rea 2 Comments

JÚN


Ahojteeeeeee!!!
Zase ja.

Jop, tak skoro sa ma nezbavíte. ;)
Nejako sa mi podarilo dokopať do tohto článku, kým ešte odídem do tábora. (P.S. Ak potom o mne nebudete dlho počuť, znamená to, že ma deti psychicky zničili. Čo sa pokojne môže stať, lebo toto leto s nimi budem tráviť veeeeeeeľmi veľa času. =D) 
Jún bol v čítaní taký mišung všetkého, a preto aj v Top 3 objavíte niečo z romantiky, niečo z fantasy a niečo zo života.
Tešíte sa aspoň tak ako ja?
Dúfam, že áno. Podzme na to!


B.T.W. Tak ako minule. Anotácia je len k prvému dielu, pretože nechcem spojlerovať.



3.miesto


F My Life - Maxime Valette, Guillaume Passaglia, Didier Guedj 


Anotácia

Dnes ma môj šéf vyhodil cez smsku. Nemám tú službu zaplatenú, takže som si musel zaplatiť 25 centov za to, aby som sa dozvedel, že ma vyhodili. 

Vaša priateľka vám dala kopačky, pokazilo sa vám auto, šéf vás nepovýšil. Život nie je fér, ale je tu jeden zaručený spôsob, ako si odľahčiť túto bolesť - smiechom. Smiať sa na niekom inom, kto mal ešte horší deň než vy. 
Vstúpte do zdrvujúco zábavného sveta F My Life, kde sa nešťastie stáva komédiou. Prekryte každý zničujúci kopanec od lásky, práce, rodinného života a ostatných. F My Life ponúka katastrofy iných ľudí z reálneho života, ktoré rozžiaria váš najtemnejší deň: niekto dostal kopačky cez pohľadnicu, iného zase ignorovali na vlastnej narodeninovej oslave alebo boli urazení ich vlastnou starou mamou. Je tam všetko od ironických zvratov osudu až po totálne zahanbujúce momenty. F My Life predstavuje všetky škodoradostné príbehy v tej najlepšej kvalite. Takže dnes si vezmite útechu z toho, že aspoň nie ste TÝM človekom. No čo, necítite sa zrazu lepšie?

Dnes sa so mnou priateľ rozišiel. Plakala som a povedala som mu, že ho milujem. Na to mi podal štvrťák a povedal mi, aby som zavolala niekomu, koho to zaujíma. Hodila som mu ho do tváre a utiekla. Čakala som na autobus a keď som nastúpila, uvedomila som si, že mi akurát chýba tých 25 centov, takže som išla v daždi pešo domov.

Dnes mi vtrhla do izba mama, keď som si prezeral Playboy z roku 1987. Opýtala sa ma či som ho našiel v pivnici, na čo som odpovedal áno. Potom som si uvedomil, že je tam na dvojstránke.


Dnes som čakala v rade v potravinách. Žena predo mnou sa pozrela priamo na mňa, potom sa otočila k svojej kamarátke a povedala, "To mi pripomína, že som zabudla krém na akné." 



Prečo som si ju vybrala?


Lebo môj život sa skladá len z trapasov. A to teraz nemyslím také trapasy, že vrazím do sklenených dverí alebo sa škrabem na zadku pred potencionálnou láskou môjho života (všetko true story =D). Skôr sú to trapasy typu, že niečo poviem. Niečo veľmi nevhodné, a potom nastane to také trápne ticho a všetci na mňa v duchu kričia (niektorí kričia skutočne): "Vážne si to povedala?! Čože? Ako si mohla?!" Chýba mi v ústach filter a kvôli tomu sa dostávam do rôznych... nepríjemných situácií.

A táto knižka je zbierka trapasov všetkého druhu. Od trápnych prerieknutí, hnusných odkopnutí, nepodarených prekvapení až po sarkastické rodičovské poznámky. Jednoducho ma F my Life cez skúškové držalo nad vodou, lebo mi pripomenulo krásne príslovie: "Nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť ešte horšie." A verte mi, že po nepodarenej skúške mi ostávalo len to príslovie. Plus som strašne škodoradostný človek. Ale to s tým "určite" nič nemá. =D

 Btw: Odporúčam stránku FmyLife.com. Keby som mohla, tak si ju nastavím ako domovskú stránku, pretože ma vždy dokáže pobaviť. 

2.miesto


The Ring and The Crown (The Ring and the Crown #1) - Melissa de la Cruz 


Anotácia


Princezná Marie-Victoria, dedička Lilynho trónu, a Aelwyn Myrddn, bastardská dcéra Mága Anglicka, vyrastali spolu.
Ale kto bude vládnuť a kto slúžiť?

Tichá a jemná Marie nikdy nežila podľa ambícií svojej matky, kráľovnej Eleonóry II, Najvyššej vládkyni Francúzsko-Britského impéria. S pomocou jej hlavného Merlina, Emrysa, si drží nad svetom moc len vďaka mágií. A tak vládne najmocnejšej ríši, akú kedy svet videl.

Ale aj s Emrysovou pomocou sa jej predĺžený život blíži ku koncu. Princezná sa musí oženiť a splodiť dediča, inak bude Impérium zraniteľné pre najväčšieho nepriateľa, Prusko. Obe kráľovstvá sa musia spojiť, aby ukončili vojnu a jediným riešením je spáriť Marie s Princom Leopoldom VII, dedičom pruského trónu. Ale Marie vždy milovala Gilla, kamaráta z detstva a zároveň vojaka kráľovskej stráže.
Marie spolu s Aelwyn, mocnou čarodejnicou, vymyslia plán. Aelwyn si vezme Marieinu tvár, aby tak princezná mohla utiecť s Gillom a žiť tichý život, po ktorom tak túžila a Aelwyn dostane to, po čom vždy tak túžila ona- šancu vládnuť.

Ale intrigy na kráľovskom dvore a hlad po moci siahajú v Anglicku ešte hlbšie, než si kto dokázal predstaviť. Nakoniec na Eleonórinom kráľovskom dvore záleží len na jednom pravidle: never nikomu.


Prečo som si ju vybrala?


Lebo si nepamätám kedy naposledy som čítala knihu, kde by vzťahy boli takéto komplikované.
To myslím smrteľne vážne.
Zabudnite na mexické telenovely, stačí sa presunúť na kráľovsky dvor a budete mať namiesto milostných trojuholníkov šesťuholníky. Každý s každým. Nikto nebol dokonalý. Všetci mali svoje chyby a temné stránky. Intrigy. Zrada. Vášeň. Smrť. Nenaplnená láska. Ideme mi prasknúť hlava len z toho, keď si spomeniem, čo všetko sa tam dialo.

Pán Boh vie, že keď som s knihou začínala, tak by som vraždila pre malý "ťaháčik."
Tak, ak sa do tejto knihy pustíte, mám pre vás k tým vzťahom  malú pomôcku, ktorú som objavila však až teraz:


(Zdroj: TU)

Btw: Už keď som začala s tými internetovými stránkami, tak aj táto kniha má svoju stránku, kde si hlavné postavy môžete lepšie omrknúť. →  ringandthecrown.com

 1.miesto


Of Poseidon (The Syrena Legacy #1) + Of Triton (The Syrena Legacy #2) + Of Neptune (The Syrena Legacy #3) - Anna Banks


Anotácia


Galen je Syrenskym princom, ktorého vyslali na zem nájsť dievča, o ktorom počul, že dokáže komunikovať s rybami. Ema je na dovolenke na pláži. Keď narazí na Galena - doslova, au! - obaja cítia spojenie. Ale bude to chcieť niekoľko stretnutí, zahŕňajúc aj jedno smrteľné stretnutie so žralokom, aby bol Galen presvedčený o Eminom dare. Teraz keby len dokázal presvedčiť Emu, že ona je kľúčom k jeho kráľovstvu...

Prečo som si ju vybrala?


Lebo som tento mesiac prečítala posledný diel a táto séria ma presvedčila o tom, že dobrá fantasy kniha nemusí byť len o vlkoch alebo upíroch.
Dokonca mi ukázala, že aj morský panic? morský muž? rybí muž? mužská syrena? (stále mám v tom tak trochu bordel) môže byť sexy. No keď tam bol taký dialóg, kde Galenovi pochválili jeho veľkú krásnu plutvu...
Vtedy mi po prvé hneď nenapadlo veľká plutva, ale "veľká plutva" (if you know what I mean;)), a potom keď som sa spamätala, pomyslela som si len: "No Fuj!" =D
Každopádne to na mňa fungovalo skvelo. Annin štýl písania bol jednoduchý, vtipný a strhujúci, takže som sa málokedy dokázala odtrhnúť od príbehu a prekvapujúco to bolo aj akčné.
Hovorím vám, ak chcete skúsiť niečo nové, vrhnite sa na túto sériu!




Lúči sa s vami Rea! Držte palce nech tábor prežijem a užite si prázdniny!
P.S. Desí tá hudba v tom trailery len mňa? :/ =D

You Might Also Like

2 komentáre :

  1. Práve si mi zrejme zničila moju krásnu predstavu o princovi Wolfovi :D na tej stránke je hnusný (ehm, prepáč ujo, čo si bol povýšený na Wolfa, ale fakt sa nehodíš) a ani Marie nevyzerá bohvieako a Aelwyn mala mať červené vlasy :D jediná mi tam sedí Ronan, ale ja som na takéto veci háklivá :D
    Ja som inak na "plutvy" myslela tiež keď sa povedalo plutvy, takže... čo dodať no :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mrzí ma to. :D Ja som bola tiež sklamaná, keď som prvýkrát videla tú stránku, lebo do mojej predstavy sa netrafili asi ani pri jednom. :D
      Ešte keby tá čo hrala Aelwyn bola Marie, tak možno aspoň jedna, lebo je fakt pekná a ten Leo... je tam ešte slizkejší ako som si ho predstavovala, a to už je čo povedať. :D
      Nuž, sme skazená mládež, radšej nič viac netreba dodávať. :D

      Odstrániť