Pikošky

Divné, divnejšie, najdivnejšie.

augusta 21, 2014 Rea 5 Comments


Ahojte.
Nezabudli ste ešte na rubriku Pikošky?
Dúfam, že nie, lebo dnes si tam zase niečo pridáme.
Poviem vám k tomu len toľko, že to  bude pre silné žalúdky a pripravte sa na časté, nechápavé krútenie hlavou, ako budete čítať tento článok.
Zamerala som sa na divné názvy kníh a aj divné obálky.
Tak sa vrhnime nato. 








Vrchol morbidity alebo čierny humor?



                                                    





Niečo k správnemu vyprázdňovaniu.




                                  


                         


Pár rád do života. 


                                            

                                                                                                                                    


Knihy nevhodné pre deti. 







Geez...



                                                                                                                                                             




Nesmieme zabudnúť aj na zvieratká.



                                    




                                     


                     





Fakt nemám poňatia, čo toto môže obsahovať...




Dúfam, že vás tento článok obohatil aspoň tak ako mňa, keď som ho dávala dokopy. Konkurencia bola tvrdá, ale pre vás som vybrala len to najlepšie. =D
No čo... zaujala vás nejaká kniha natoľko, že si ju chcete prečítať.
Mojim osobným favoritom je What´s your Poo telling you?
Asi si ju idem hneď teraz zohnať. 
Vaša Rea. ;) 

P.S. Ešte stále môžete hlasovať v komentároch - Čo, kde, kedy, ako... + potrebujem váš názor! za knihu, ktorú by ste chceli vyhrať. :)



You Might Also Like

5 komentárov :

  1. All my friends are dead som čítala, to bola skvelá knižka, veľmi vtipná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To fakt? Ja som si myslela, že polovica z tých kníh je vymyslených. :D

      Odstrániť
  2. Dancing with Jesus už mám, sú v nej niektoré pohyby, ktoré používam na večierkoch :D Asi sa presuniem na Jogging with Jesus, pretože behávam a myslím, že mi toho veľa dá :D
    Ale láka ma aj tá 101 things to make with human skin :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcela som povedať, že by som si potom išla rada s tebou a s Ježišom zabehať tiež, ale vďaka tvojej poslednej vete, som si to rozmyslela. :D :D

      Odstrániť
  3. Některé knihy jsou mi od pohledu protivné :D

    OdpovedaťOdstrániť