Bláboly ,

Jedno pre teba, jedno pre mňa!

septembra 26, 2014 Rea 0 Comments

Ahojte!

Ešte predtým, než napíšem článok: To najlepšie za... LETO, načo sa už inak veľmi teším, pretože chcem sama zistiť koľko kníh sa mi podarilo prečítať z môjho zoznamu, ktorý som si vytvorila na začiatku prázdnin v príspevku Summer, summer, summer... TIME! Tak by som vám chcela pripomenúť jednu veľmi dôležitú vec, ktorá konečne...



DORAZILA DOMOV!

Už asi tušíte, kam týmto mierim. 


Objednávka z bookdepository konečne prišla a dnes som si bola na pošte vyzdvihnúť knihu nielen pre seba, ale aj pre vás.
Moju radosť mi dokonca nepokazila ani nepríjemná teta v okienku. =D
Obidve obálky sú ešte krajšie na živo, takže ak ste doteraz váhali zapojiť sa do súťaže o THE DUFF, máte poslednú šancu do 30.septembra, čiže do utorka!
Držím vám palce.
Nateraz sa s vami lúči školou unavená Rea!
(Prvý týždeň a už som nevyspatá, tento semester bude zaujímavý. =D)

P.S. Dlho som nemala zo žiadnej pesničky zimomriavky, ale One Republic opäť zabodovali, preto ak ste to ešte nevideli a nepočuli, rozhodne si I Lived pustite. ;)




You Might Also Like

0 komentárov :