Bláboly ,

Vlastné pochovávanie sa...

decembra 06, 2014 Rea 2 Comments

Ahojte!
Iba by som vám chcela oznámiť, že nasledujúce dva týždne budem "blogersky-mŕtva". V praxi to znamená, že budem pridávať nové príspevky, len keď sa stane nejaký zázrak.
Napr. mi zrušia zápočty, odpustia práce či prezentácie...
Čo je málo pravdepodobné, ale nádej umiera posledná, že? Že????!

Ach, no nič to. Nejako bolo, nejako bude. Každopádne držíme si všetci palce, nech to dobre dopadne.
Aaaaale ešte predtým, bola som v kine a tu je pár mojich postrehov:


Drozdajka - keď si odmyslím, že zase rozdelili poslednú knihu série na dva filmy len kvôli tomu, aby zarobili dvojnásobok, tak ma film bavil viac ako kniha. To sa mi často nestáva... dobre, skoro vôbec, práve preto by ste si ho mali pozrieť aj vy.
BTW. Ak ste už videli film, tak určite chápete moju posadnutosť pesničkou  Hanging Tree :3 nedokážem ju prestať počúvať a je inak niečo, čo Jennifer nedokáže? 


Interstellar - celkovo zaujímavý nápad, ktorý sa im aj podaril skvelo preniesť na plátno, ale na môj vkus,  nato že to je scifi sa tam nejako veľa plakalo, no neľutujem ani jednu minút strávenú v kine, čo hovorí za všetko, keďže mal film skoro 3 hodiny!!!


Tučniaky z Madagaskaru - ak máte radi rozprávky aspoň z polovice tak ako ja, tak toto musíte vidieť!!! možno som v kine kazila vekový priemer, ale bolo mi to absolútne jedno, pretože som sa už dlho na ničom tak nenasmiala ako na tejto rozprávke; jednoducho tučniaky nesklamali!!!
BTW. To malé ňunátko na gifku je Pešiak/Plavčík (neviem, ktorý dabing poznáte :D) a keby som mohla, tak si ho hneď teraz adoptujem. :D


Lúčim sa s vami a dúfam, že to nebude na tie dva týždne...
Vaša Rea

PS: Dávam do pozornosti sympatických junákov (vždy, keď vidím nejakého pekného Slováka, tak je automaticky junák... jop, netuším prečo stále nemám frajera :D), ktorí majú skvelú hudbu TU.
 Určite stoja za vypočutie. ;)


You Might Also Like

2 komentáre :

  1. Chutnýýýýýý....... mňam! .. Myslím tú skupinu :3
    Majú fakt bohovské hlasy, a tváre a skladby, ale havne tie hlasy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S "Hanging Tree" nie si sama... :D :))

    OdpovedaťOdstrániť