Bláboly

Aspoň niečo, keď už nič.

januára 10, 2015 Rea 2 Comments


Ahojte!
Kvôli skúškovému nestíham písať články, ale podarilo sa mi do tohto roka urobiť nový dizajn stránky. Dúfam, že sa vám bude páčiť a v gifku hore, môžete aj vidieť, do čoho sa tento rok pustím. Niektoré rubriky ostali, iné nie... ale tak, či tak sa máte na čo tešiť. ;)

PS. Včera som objavila Twitter a nejako tomu neviem prísť na kĺb... čo na ňom všetci vidia a ako to vlastne funguje? Konečne však viem, ako sa cítili moji starí rodičia, keď sme im dali prvý notebook a vysvetľovali im internet so sociálnymi sieťami. Dodatočne sa im ospravedlňujem. :D

BTW. Z tejto pesničky mám zimomriavky a keby som si mohla ešte raz vybrať hudobný nástroj, na ktorý sa chcem naučiť hrať, tak to asi namiesto gitary bude práve violončelo. Určite si ju vypočujte!

Lúči sa s vami Rea - absolútne nechápajúca Twitteru. :D

You Might Also Like

2 komentáre :

  1. Nie si jediná, ja som to s Twitterom skúšala už niekoľko krát, ale akosi si nie sme súdení :D Možno preto, že ja a statusy veľmi nejdeme do kopy, ale niekedy tam skočím stalkovať ľudí :D
    Budem držať palce pri skúškach, ja sa tiež už drtím, lebo mám tento týždeň 3 za sebou a už chcem, aby bolo po nich :D
    Inak pesnička je mega :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že skúšky dopadli v pohode, myslela som na teba. ;)

      Odstrániť