Film

ĎALŠIA SKVELÁ NOVINKA!!!!

januára 24, 2015 Rea 2 Comments

S knihami, ktoré sa idú sfilmovať sa akoby vrece roztrhlo. Ehm nie, ja sa nesťažujem, práve naopak, som z toho vo vytržení!!!
Najskôr mi natočili The Duff, pracuje sa na Ugly Love a teraz.....

Archer's Voice - Mia Sheridan

HODNOTENIE NA GOODREADS: 4.54*

Anotácia

Keď do ospalého jazerného mesto Maine v Pelione príde Bree Prescott, dúfa, že práve tu nájde pokoj, ktorý tak zúfalo hľadá. Ale v prvý deň narazí na osamelého muža, ktorý si nesie svoje vlastné skryté utrpenia, Archera Hala. Muža, ktorý je pre všetkých ostatných neviditeľný.
 Archer's Voice je príbeh ženy, ktorá nevie zabudnúť na jednu hroznú noc a muža, ktorého láska je kľúčom k slobode.
 Príbeh o tichom mužovi, ktorý žije s neznesiteľnou ranou a o žene, ktorá mu pomôže nájsť jeho hlas.
Príbeh o utrpení, osude a sile lásky.

Ak ste fanúšikom New Adultiek a kvalitnej romantiky, tak táto kniha by vám nemala ujsť!
Myslím si, že ak si od Mii vyberiete hocijakú knihu, tak nebudete sklamaní... ja som teda zatiaľ ani raz nebola, a to som od nej prečítala tri knihy a chystám sa na ďalšie.


Práva na túto skvelú knihu kúpila producentka Lauren Levine, ktorá má na svedomí aj Most do krajiny Terabithia, takže sa máme na čo tešiť.
 Plus, Mia sľúbila, že sa bude na produkcii filmu podieľať tiež, takže si držíme palce, aby z toho vznikol aspoň z polovice tak úžasný film ako bola kniha.

PS. Už teraz sa neviem dočkať hereckého obsadenia!!!! Okej,úprimne som najviac zvedavá na Archerovho herca. :D

You Might Also Like

2 komentáre :

  1. Fíha, takže toto by si prirovnala k Ugly love? Tú som čítala a z tých romantických mi asi ako jediná neliezla krkom a kľudne by som so niečo podobné znova naservírovala. Mrknem na ňu, ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi nie, lebo no Colleen je Colleen, na ňu nemá nikto, ale je tu tiež utrápený hlavný hrdina, takže možno v tom sa podobajú... ale keď ty si taký anti-romantický typ... tak neviem či ti táto kniha sadne, preto ma neubi, ak sa ti nebude náhodou páčiť. :D

      Odstrániť