Bláboly ,

Vyzývam nie len seba, ale aj vás!!!

apríla 19, 2014 Rea 0 Comments

Ahojte!
Dneska som objavila jeden úžasný obrázok a musíme sa s vami oň aj hneď podeliť.

↓ ↓ ↓



Áno, áno a áno! Rea sa rozhodla spraviť si 30 dňovú knižnú výzvu! Asi to však nebudem stíhať písať pravidelne deň za dňom, ale urobím maximum, aby som si minimálne raz za týždeň na toto našla čas, lebo podľa mňa je to mega-super-špica-cool... (a práve mi došli superlatíva) nápad.  = D
Inak ku každému výberu sa budem snažiť spraviť vždy aj takú mini recenziu, aby ste vedeli, prečo som si vybratú tú knihu, ktorý som si vybrala.

Dúfam, že ma v tom nenecháte samú a budete mi potom písať do komentárov vašu obľúbenú knihu za minulý rok alebo knihu, ktorú ste prečítali viac ako trikrát alebo vašu obľúbenú sériu atď.




Neuveriteľne sa na toto teším a na teraz sa s vami lúčim. ;)

You Might Also Like

0 komentárov :