Film/Seriál ,

Kým dopadnem, mám pre vás Všetkých 13 Priznaní z mojej Malej Temnej mysle...

marca 12, 2017 Rea 2 Comments



že tento nadpis v sebe ukrýva niečo hlbšie, ako sa vám môže zdať na prvý pohľad. Preto dúfam, že viete čítať medzi riadkami. ;)


Before I fall/Kým dopadnem - Lauren Oliver


Musela som si ísť na Goodreads pozrieť, kedy som túto knižku vlastne čítala a zistila som, že v roku 2012!!! Čo bolo pred piatimi rokmi (vyrátala som to pre tých, ktorí majú problémy s matematikou ako ja :D)! To som mala... 17/18, bola som ešte na strednej, nosila krátke nohavice, aj keď bolo vonku -20°C a myslela som si, že najväčšia romantika je, keď vám pri zvracaní drží chlapec vlasy. Ach, sladkých sedemnásť. :D Ale viete čo je čudné?
Vtedy mi tá knižka nejako zapasovala do mojich životných udalostí. Nevedela som sa s hlavnou hrdinkou stotožniť, ale dokázala som ju pochopiť, a to mi stačilo. Možno preto som tú skoro 500stranovú "Bibliu" dokázala prečítať za deň a pol. Knižku odporúčam, pretože po dočítaní sa chtiac-nechtiac zamyslíte nad svojimi skutkami, ich následkami a nad tým, ako by ste prežili váš posledný/jediný deň v živote.;)
Dúfam, že budem môcť neskôr odporučiť aj ten film, trailer vyzerá super!
PS. Knižka mi trochu pripomínala super seriál Tru Calling, ktorý je pomaly tak starý ako ja... žartujem, ja som staršia... :( :D Fakt neviem, prečo ma zase chytá "kríza pred-stredného veku", to asi ten rok 2012...




13 Reasons Why/Mŕtve dievča neklame - Jay Asher


Nápad, že kniha je písaná ako nahrávky kaziet dievčaťa, ktoré spáchalo samovraždu, ma úplne dostal. Fakt, že tie kazety sú určené ľuďom, ktorí ju k tomu, či už priamo alebo nepriamo donútili, ma šokoval druhýkrát. 
Nebudem tu rozoberať či Hannah mala vážny dôvod na to, aby sa zabila alebo či to bolo detinské, zbabelé alebo dokonca odvážne, keď sa rozhodla ukončiť svoj život predčasne. Poviem len, že táto kniha ma prežula, zhltla a znova vypľula ako kôpku nešťastia. Donútila ma zamyslieť sa nad tým, že aj maličkosti, ktoré urobíme, povieme môžu ovplyvniť nielen náš život, ale aj životy ostatných ľudí, či už k horšiemu alebo lepšiemu.
O to viac sa teším na tento "mini" seriál, ktorý vznikol v spolupráci so Selenou Gomez!
PS. Trailer možno vyzerá trochu mätúco, preto určite odporúčam prečítať predtým knižku! Však, ako vždy...




Confess - Colleen Hoover


O tom, že priznania oslobodzujú vás presvedčí, dúfajme, nielen knižka, ale aj tento nový seriál Confess. Minule som vám písala, že sa chystá natáčanie, a teraz je tu už aj trailer! Nie je to super?!
Páči sa mi, že do 2minút natlačili aj humor, aj akciu, aj drámu, aj romantiku... čiže viac-menej vystihli knižku. Tí dvaja sú spolu mega zlatí a vyzerá to tak, že oslovili aj Dannyho, aby im namaľoval obrazy (to je ten istý umelec, čo vytvoril kresby aj do knižky♥).
Ach, hádam tam nebude veľa zmien.... Podrobnejšie sa môžete o knižke dočítať TU, keďže sa dávnejšie dostala medzi moje mesačné Top 3 knižky.
BTW. Zatiaľ som sa nikde nedočítala, že by sa niekto chystal knižku vydať aj v slovenčine, tak ak máte nejaké novšie info, určite mi dajte vedieť. Dopredu ďakujem! :)






Už ste asi prišli nato, čo sa tým nadpisom snažil básnik povedať, a ak čítate správne, tak zatiaľ som vám vysvetlila len Kým dopadnem (Before I fall), 13Reasons why (Mŕtve dievča neklame) a Priznanie (Confess), teda ostáva odhaliť totožnosť už len "Všetkých" a "Malej Temnej mysle", pomôžem vám, sú tam skryté ešte tri filmy! :D


The Little Mermaid/Malá morská víla - Hans Christian Andersen


Ani som netušila, že sa takéto niečo chystá a už je to aj natočené?! Najskôr som si myslela, že zase len pretočili nejakú Disney verziu, ale po pozretí traileru a hlbšom študovaní som prišla na to, že sa scénaristi nechali ovplyvniť originálym pribéhom od Hansa Ch. Andersena! :))
Najlepšou správou je herecké obsadenie. Hlavnú ženskú postavu hrá Poppy Drayton, ktorú možno poznáte zo seriálu The Shannara Chronicles a hlavnú mužškú postavu hrá William Moseley, #KingLiam zo seriálu The Royals!

Čiže, ak ste doteraz pochybovali, teraz si to už musíte pozrieť! :D




Príspevok, ktorý zdieľa Poppy Drayton (@poppy_drayton),


Príspevok, ktorý zdieľa William Moseley (@goodproblemstohave),




The Darkest Minds - Alexandra Bracken

Bohužiaľ, tentokrát nemám pre vás žiadny video trailer. :( Ale mám aspoň dobré správy, The Darkest Minds by sa tento rok mali začať natáčať, a podľa najnovších informácií si tu zahrá aj Mandy Moore, ktorú poznáte z filmu A walk to remember a momentálne zo seriálu This is Us (ak nepozeráte, tak povinne teraz hneď začať, lebo to je najlepší seriál na svete!), za ktorý bola nominovaná aj na Zlatý Glóbus.
Herecké obsadenie by malo byť nasledovné: Ruby = Amandla Stenberg a Liam = Harris Dickinson. Recenziu na túto knižku som písala dávno-pradávno a nájdete ju TU.
BTW. Keď sa to už sfilmuje, možno konečne niekto od nás odkúpi práva a vyjde to aj v slovenčine... #fingerscrossed :D


Príspevok, ktorý zdieľa amandla (@amandlastenberg),


Príspevok, ktorý zdieľa ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀Harris Dickinson (@harrisdickinson),


Everything, Everything/Láska stojí za všetko - Nicola Yoon


Keď som už spomenula krásnu Amandlu Stenbergovú, nedalo mi nespomenúť aj knižku Everything, Everything, ktorá bude taktiež sfilmovaná a v Amerike vychádza už tento rok (19.mája). Neviem, či sa dostane aj do našich kín, ale každopádne... Amandla si opäť zahrá hlavnú ženskú postavu Maddy a mužského hrdinu Ollyho si zahrá Nick Robinson, veľký sympaťák, ktorého ste mohli vidieť naposledy vo filme Piata vlna alebo v seriály Melissa and Joey. Knižku som ešte nečítala, ale po pozretí traileru to idem určite napraviť, a potom vám sem aj hodím recenziu. ;)
BTW. Môžete vidieť krásny príklad toho, že nie vždy sa
kreativita vyplatí a občas nie je naškodu ponechať povôdnú obálku, akože prečo toto niekto spravil tej knihe... a vôbec, kto to schválil?! O.o

Príspevok, ktorý zdieľa Nick Robinson (@nickrobinsonrus),


BONUS: Simon vs. The Homo Sapiens/Probuzení Simona Spiera - Becky Albertalli


Šušká sa o novom filme, ktorý bude na základe tejto spomenutej úspešnej knižky a keďže všetko so všetkým súvisí, Simona Spiera by si vo filme mal zahrať práve náš sympaťák Nick Robinson, pričom druhého dôležitého mužského hrdinu (Martin Addison) by si mal zahrať Logan Miller, ktorý sa btw. vyskytne aj vo filme Before I fall/Kým dopadnem a ktorého možno poznáte zo seriálu The Walking Dead alebo ešte z Disney programu I´m in the band/Jsem v kapele.
Žiadne potvrdené dátumy nikde zatiaľ nie sú, preto som napísala, že sa len šušká, ale dúfajme, že to neostane len pri klebetách.
Zdá sa to iba mne alebo sa v Hollywoode rozhodli začať točiť len podľa knižných predloh? :D


Vaša studička informácii, Rea! :)

You Might Also Like

2 komentáre :

  1. Tru!!! Ach, ten seriál som zbožňovala, tuším zase chodí na nejakom programe. Minimálne pred mesiacom som určite počula známu zvučku, keď som šla okolo telky. Before I fall som nečítala, ani sa mi nechce, ale na film som zvedavá.

    Inak už si pozrela Confess? Akože ja si knihu až tak veľmi nepamätám, ani neviem, kedy som to čítala, ale inak sa mi to zdalo v pohode. Akože čakala som od seriálu trochu viac, ale nebolo to ani také strašné. Skôr priemer. A pripadá mi to, že sa dosť pridržiavali knižnej predlohy.

    Juuu, na Morskú pannu som veľmi zvedavá, oboch hercov zbožňujem (Zo Shannary aj z Royals) a trailer ma tiež chytil. Som veľmi zvedavá, aké to bude.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za toto! Fakt som sa bála, že som už jediný človek na svete, ktorý si ten "retro" serial pamätá. :D :D
      Confess som stále nevidela, lebo to neviem nikde nájsť, všade mi píše, že som z "Narnie" a nemám právo to pozerať. :´( Čiže moja otázka znie, kde si sa k tomu dostala ty? O.o :D
      Na tú morskú vílu sa teším aj ja, a to nielen kvôli Williamovi (to už je inak čo povedať:D), ale celkovo to vyzerá zaujímavo. Hlavne oceňujem, že sa inšpirovali originálnym príbehom... veď uvidíme. :)

      Odstrániť