Pikošky

✴✳✴Zima v štýle knihomoľa.✴✳✴

decembra 25, 2015 Rea 0 Comments

Ahojte!
Viem, že som vám sľúbila ďalší príspevok s pointou, ale dnes sa mi dostal do rany takýto článok na media.bookbub/buzzfeed a musela som sa s ním podeliť.
Dúfam, že ste mali pekné a pokojné Vianoce, že ste videli minimálne 5 vianočných filmov (btw. môj vianočný film je Hľadá sa Nemo:D), dostali pod stromček aspoň jedny ponožky, pyžamo alebo tepláky, samozrejme aj nejakú tú knihu, ale hlavne dúfam, že ste ti poriadne oddýchli.
Taaakže k mojej dnešnej "pointe".

10 vecí, ktoré v zime potrebuje každý knihomoľ: 


1. Skvelý spôsob, ako mať po ruke vždy niečo na čítanie.



2. Budete v teple + dáte všetkým vedieť, že milujete Harryho Pottera. 






3.Dokonca môžete nosiť na hlave aj svoj obľúbený citát.




4. Zabúdate na knižky z knižnice? Konečne vám prestanú chodiť upomienky.


5. Toto si idem oficiálne asi aj kúpiť. Dotykové rukavice (tak sa to volá?). Jednoducho, budete v teple a stále si môžete na čítačke otáčať strany!


6. Nie, každý deň môžete nosiť na krku svoje detstvo. (Maurice Sendak - Where the Wild Things Are)


7. Dajte svetu vedieť, že ste hrdí na to, že ste KNIHOMOLI!


8. Myslím, že sa zhodneme. Najväčšou výhodou zimy je, že môžeme nosiť veľké, teplé, pohodlné svetre. A teraz si predstavte, že ešte budete môcť vďaka nim aj čarovať! O.o


9. Alebo, čo takto si obuť tie najlepšie knihy kníh?



10. Nakoniec, keby vás rovnako ako mňa nútili sa slušne obliecť, treba mať v zálohe aj nejakú tú košeľu. 



Vaša Rea, ktorá miluje leto, ale stále v kútiku duše dúfa, že napadne nejaký sneh, aby ste mohli tieto rozkošné, knižné, zimné doplnky aj využiť. :D

Rozmýšľala som o akú kapelu som sa s vami ešte nepodelila a hneď mi napadli títo exoti (asi aj vďaka tomu, že som konečne!!! bola minulý víkend na koncert a hrali práve oni)!
Prajem krásny zvyšok prázdnin a hlavne chillujte! :D

You Might Also Like

0 komentárov :